نمایش منو و دسته بندی
بستن

کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan فروشگاه یونیک

یونیک,یو نیک,فروشگاه یونیک,فروشگاه اینترنتی یونیک,فروشگاه آنلاین یونیک,خرید اینترنتی,خرید آنلاین,لوازم خانگی,خرید لوازم خانگی,لوازم ضروری,خرید لوازم ضروری,ارزان,اکسسوری,لباس,پوشاک,دیجیتال,لوازم دیجیتال,ساعت,عینک

قیمت محصول

229,000 تومان
265 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

کفش مردانه Nike طرح jordan

طراحی شده توسط برند معروف Nike

عرضه شده در سایزهای 41 تا 44

فوق العاده راحت و مدرن



قیمت : 229000 تومان



کفش ساقدار مردانه Nike طرح jordan یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های اسپرت از برند معتبر Nike (غیراصل) بوده که جنس رویه آن فوم و زیره آن PU می باشد. کفش مردانه Nike طرح jordan در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند. طراحی و رنگ رویه مشکی و سفید این کفش توجه همگان را جلب نموده و مطمئنا از خرید چنین محصولی با این قیمت تعجب خواهید نمود چرا که کیفیت و راحتی و طرح آن در مقابل قیمت عرضه شده ارزش خرید فوق العاده ای برای این محصول ایجاد می نماید. کفش مردانه Nike طرح Jordan بهترین انتخاب فصل است و به سبب استحکام بالا مدت زیادی می توانید از آن استفاده نمایید. ضمنا کفش مردانه Nike طرح Jordan غیراصل است و طرح محصول اورجینال می باشد.


قیمت : 229000 تومان



ویژگی های  کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan:
- عرضه شده در سایزهای 41 تا 44
- طراحی زیبا و کیفیت بی نظیر
- جنس زیره: PU ابری
- جنس رویه: فوم
- با کیفیت و مقاوم
- غیر اصل می باشد



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 229000 تومان