نمایش منو و دسته بندی
بستن

کیف نظم دهنده اتومبیل فروشگاه یونیک

یونیک,یو نیک,فروشگاه یونیک,فروشگاه اینترنتی یونیک,فروشگاه آنلاین یونیک,خرید اینترنتی,خرید آنلاین,لوازم خانگی,خرید لوازم خانگی,لوازم ضروری,خرید لوازم ضروری,ارزان,اکسسوری,لباس,پوشاک,دیجیتال,لوازم دیجیتال,ساعت,عینک

قیمت محصول

59,000 تومان
157 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

کیف نظم دهنده اتومبیل

ايجاد محيطي مرتب و منظم در کوچک ترين فضاي ممکن

سازماندهی صندوق عقب خودرو

کاملا تاشو و جمع و جور


قیمت : 59000 تومان



کیف نظم دهنده اتومبیل یکی از کاربردی ترین لوازم خودرو می باشد که امکان ساماندهی صندوق عقب خودرو را با سرعت بالایی فراهم می کند و از بهم ریختن لوازم موجود در صندوق عقب خودرو جلوگیری می کند. این محصول دارای 3 جیب بزرگ می باشد که برای لوازم بزرگ و خرید ها می باشد و دو جیب کوچک نیز در دو طرف آن تعبیه شده است که برای لوازم و ابزارهای کوچک مناسب است. دو طرف کیف نظم دهنده دو دسته محکم تعبیه شده است که به شما امکان بلند کردن و حمل کیف را می دهد. جنس بدنه محصول از برزنت نرم درجه یک دور دوزی شده می باشد به رنگ مشکی می باشد. این محصول کاملا تاشو بوده و در صورت عدم نیاز می توانید آن را جمع کنید که ضخامت بسیار کمی پیدا می کند.


قیمت : 59000 تومان



ویژگی های کیف نظم دهنده اتومبیل :
- مناسب جهت نظم بخشیدن وسایل داخل صندوق عقب خودرو
- دارای دو جیب بزرگ (برای قرار دادن نقشه، مجله و...)
- سایز در حالت باز : 32 در 59 در 32 سانتی متر
- اشغال کمترین فضای ممکن با قابلیت تاشو
- وسیله ای ضروری برای انواع خودرو
- کیفیت ساخت بسیار بالا
- جنس : برزنت نرم



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 59000 تومان